Tuesday, November 20, 2012


Assalamualaikum (:

Where should i start first..
this is my first time writing on blog's wall,
sharing something that gonna be read by others...

Takot macam nak jawab exam SPM sekali lagi jee =='' phewww


Before ni selalu "terjah" blog orang untuk baca
But now!
Here!! i datang kay! >.<

okay maybe ni boleh di kelaskan sebagai proses yang di panggil
" learning "

i'll
learn to share thing we had with one else
either we close to or not
as long as it can benefits other too
that would be a relieve to me...
apa-apa pun perkara yang paling utama kena ingat sampai
bila-bila.
"all i need to do is only one thing
try to change
MYSELF 
kepada yang lebih baik dan memperbaiki kesilapan yang lalu.

Alrighttt!

today
I am ..... years old (:
which drastically would change myself
from the smallest part of matter
till the part that out of reach..
i will always be myself
wherever I am, whoever i met,
whatever i do..
I am the one named 

........... ;P


Saya merayu pada semua, doakan mereka yang disana Moga Allah Sentiasa bersama mereka. Amiiin. :(


Thank!

Nota tangan dan kaki : Buat blog dekat tempat korje weehuuu Mr.Bos!

No comments:

Post a Comment